Progresele tehnologice se schimbă radical treaba noastră practicile noastre imobiliare, cum se mișcă .O cercetare concentrându-se pe capricii, structurarea 2020. Adapteze la modele. Acesta este adevăratul obstacol cu care ne întâlnim. Nu în mod constant ușor să înțeleagă ceea ce este stilul sau model de fundal, care va fi cu siguranță util sau periculos, care va crea link-ul sau de gama.
Pentru Régis Ravanas, director General Adjunct, Diversificarea și, de asemenea, Avansarea Echipa de la TF1, este tot misterul de progresie: este când plin de promisiuni precum și neliniști. Co-crearea cu grupuri de Promostyl, TF1 Publicité formulează portrete de brand-noi consumatori, încrucișa cu toate acestea, bine-definite, care, pentru branduri, mass-media și agențiile va trebui cu siguranță să abordeze.
Bazat pe experiență și dorință.
Răspuns de un specific în ceea ce privește un context bazat pe obiectivele acestuia, merita și experiențele sale. Aceste setări de multe ori au tendința de a veni să fie foarte complicate datorită influențelor, mai multe și, de asemenea, în unele cazuri, paradoxal, la care suntem supuși. Privat, ca semne distinctive, poate fi stresul între numeroase axe la stres bogățiile.
Atitudinile individualiste/ distinge. Răspunde la cererea de a arăta unicitatea sa, să se recunoască între elitele și din interior, de a poseda lucruri neobișnuite, custom-made sau de proprietate, care necesită cunoștințe tradiționale sau reducerea secundare. Reprezintă cumulativ/ includerea. Reacționează la cererea de a adopta codurile de cel mai mare număr. Această axă include „adepți”, dar, de asemenea, de la oameni sau de branduri, care sunt de gând să ia o durată, de comunicare socială, precum și o abordare naturala inovatoare și benefic pentru zonă.
Poziții conservatoare/ micșora. Răspunde la cererea de a regândi companiei prin utilizarea de coduri de trecut (expertiza, personalizate – reconfortant, cunoscut și dovedit.). Poziții progresiste/ accelerare. Răspunde la cererea de a accepta timpului său și, de asemenea, face progrese la noi perspective prin adoptarea noilor acțiuni. O axă care evidențiază asumarea de riscuri, experiențele și unicitatea.
Trăire și determinare personalizate
Anterior, tehnologia a fost foarte funcțională. Era de recuperare, s-a simtit la timp … azi, este emoțională. Potrivit lui cerințe, opțiuni, precum și modul de trairi, clientul poate personaliza și configura dispozitive tehnologice care o înconjoară: tutoriale, monitorizare ale corpului, comunicarea este instantanee, precum și estetică, circulația de informații, specifice, sau soluția robotica … toate manipulate de un sistem expert de îngrijire, care-l recunoaște de departe mai bine decât oricine altcineva. Progresul imens de informații și formule pentru a ajuta ajutor asistată să fie mult mai special și, de asemenea, personalizate. Tehnologia devine delicată, și integrează un spirit de măsurare de abordare a clientului cu privire la prietenul său.
La omniconsommateur: este peste tot, în mod regulat, de existența fizică și avatare electronice. Zi-de-zi simplificată: spectacole de casa asistenți se face pe o bază de comandă vocală, pentru roboți inteligente. Personalizare emoționale: în fața gamă largă de opțiuni de tesatura sectorul alimentar sau de agrement, consumatorul este privit după, prin formule care determină pentru el cea mai bună alegere posibilă. Gamification ca un stil de viață: cunoașterea este plăcută, este ceea ce creierul nostru face cel mai bine. Noile tehnologii, desen, joc pe calculator, poate ne ajuta în activitatea de zi cu zi de viață. Zbor automobile: impuls metropolitană, populația va aduce o agravare a automobile trafic web.
Pentru a atenua congestionarea traficului sunt scumpe și, de asemenea, poluante, orașe și, de asemenea, furnizorii de servicii sunt de lucru cu opțiuni care ar putea remedia o circumstanță.
Livrările aproape instantaneu: dacă e de la Domino Amazon.com sau poate Sodebo, companiile se bazează pe drone să-și regândească moduri de distribuție. Este necesară, de asemenea, că regulamentul permite acest lucru. Fi peste tot, în mod constant: interacțiune prin avatare și holograme ar trebui să fie un prim pas înainte în dezvoltarea viabilă de teleportare … Cu o populatie care este progresiv mobil, cu siguranță va fi în curând mai puțin complicat de a comunica cu cei dragi sau cu colegii.
Noile generații de brand pot re-produce!
În mass-media fizic la virtual mass-media: realitatea îmbunătățită oferă o nouă măsurare a hârtiei și, de asemenea, de marketing, prin oferirea de posibilități pentru interacțiuni care ajuta cu oferte. Asistent (asistenta medicala) atașat: legat de wellness este doar una dintre dificultăți semnificative de acest următorii ani. Subiect controversat, unii o văd ca pe un avantaj în administrarea de sănătatea lor, în timp ce alții o văd ca pe o încălcare a vieții private. Sistematizarea comunicații.
Alexa, Google Residence … aceste obiecte legate devia vocea de proprietarii lor. Asistenți personali brand-noua generație, ei reacționează la întrebări, program de melodii, regla termostatul, precum și ar trebui să fie capabil de a cumpăra un Uber.
Formulele de la serviciul de starea ta de spirit: pentru a lupta confuzie în rândul consumatorilor atunci când se confruntă cu, practic, nelimitate, unele nume de marcă sugerează să examineze sentimentele de consum și recomand elementele cele mai adecvate.
Joc de salvare de științe: popularizarea cercetării științifice prin videoclipuri, benzi DESENATE, sau scurte programe privind viața de zi cu zi: numeroși oameni de știință apreciază eforturile în scopul de a înțelege mai bine capacitățile noastre. Devine pe cale de dispariție: ecrane, tastaturi, precum soareci de calculator, căști audio, moartea, prize electrice, banca, card, cabluri, șoferii de taxi, de permis de conducere, în scris, în esență, ajutoare de familie, instituția de sprijin, adevărul.
Lasă un răspuns